Krajowy lider w produkcji boczku, , zmienia opakowania swoich produktów. Wyroby w nowej szacie graficznej znaleźć już można na półkach czołowych sieci handlowych, np. LIDL, Tesco, Intermarche. Poza tym firma zaprasza na stronę internetową – znajdziemy tam wiele pomysłów jak wykorzystać boczek do przyrządzenia pysznych dań, a nawet deserów :)
– Postanowiliśmy odświeżyć linię opakowań, które gruntowny rebranding przeszły trzy lata temu – podkreśla Daniel Ratajczak Marketing & PR Manager. – Zachowaliśmy w opakowaniach dobrze nas identyfikujący kolor bordowy, ale wprowadziliśmy uszlachetnienia w postaci złotej folii, która ma podkreślać pozycję marki w kategorii wyrobów Premium. Wprowadziliśmy Instant Knockout ponadto ikony informujące o szerokich zastosowaniach produktu, a w centralnym miejscu wyeksponowaliśmy znak Przekreślonego Kłosa. Mamy nadzieję, że nowe opakowania zostaną dobrze przyjęte przez naszych klientów.
– Sprzedaż produktów plastrowanych i krojonych dynamicznie się rozwija – uzasadnia decyzje Waldemar Szymczak dyrektor handlowy firmy – Możemy potwierdzić powszechne w branży odczucia, że tzw. segment convenience, to obecnie najważniejszy trend w handlu. Ciężar naszej sprzedaży przesuwa się z hurtu na rzecz kanału nowoczesnego i HoReCa.
Pod marką Kaminiarz w opakowaniach o gramaturze 95g i 150g, w formie plastrów, produkowany jest boczek wędzony, parzony, gotowany, smażony, dojrzewający oraz wędliny (szynka, polędwica, schab). Ofertę dla konsumentów indywidualnych uzupełnia boczek wędzony krojony w gramaturze 180g. Cała dostępna oferta kierowana do kanału nowoczesnego i HoReCa to produkty bezglutenowe.
Zakład posiada specjalne linie do wykrawania i obróbki boczku, w tym specjalistyczną technologię smażenia gorącym powietrzem, bez konieczności stosowania tłuszczu i panierki, do produkcji boczku smażonego. To nowość na krajowym rynku, do niedawna sprzedawana tylko odbiorcom zagranicznym.